Тиждень математики
Тиждень математики
проходив з 17 по 21 січня 2022 року під девізом: «Не махай на все рукою, не
лінуйся, а учись. Бо чого навчися у школі, знадобиться ще колись».
Діти готували плакати,
кросворди та ребуси.
На уроці учні 6- Б класу разом з вчителем Грибок О.С. обраховували вартість приготування українського борщу, рахували кишенькові гроші та скільки коштів витрачають на свої розваги! Це корисне заняття – рахувати та планувати дітям надзвичайно сподобалося тож , на наступному занятті кожен складатиме бюджет своєї родини.
На
уроках 5 – А та 5 – Б класів вчителем Чорною Ю.С
проведені уроки-подорожі на тему "Додавання та віднімання звичайних дробів
з однаковими знаменниками". Діти ділилися на команди та подорожували
вулицями математики, виконували завдання різної складності.
Учні 6-а класу, у рамках тижня математики, здійснили віртуальну подорож-експедицію, під час якої відвідали унікальні пам'ятки історії, зображені на українських купюрах. За правильні відповіді діти отримували смайлики, які в кінці уроку перетворювалися на гарні оцінки.
Тиждень математики Фесенко
В. A. розпочала з проведення у 10-А класі
гри (аналог відомого телешоу )"Хто зверху?" , щоб використати на
практиці набуті теоретичні знання дітей, перевірити їх творчу активність,
здатність швидко та раціонально приймати рішення. Дві команди: хлопці та дівчата жваво та активно
змагалися у різноманітних конкурсах, відгадували імена відомих вчених,
розпізнавали математичні формули, прилади.
Участь у олімпіадах:
II етап
Фізика: Поліщук П. 8 клас
– III місце
Підлубний Л. 10-а
клас – I місце
Астрономія : Дьяченко І.
11 клас – III місце
Підлубний
Л. 10-а клас – II місце
Вчитель: Бірчина І.О.
Математика: Дубінська К.
6-а клас – III місце
Вчитель: Чорна Ю.С.
III етап
Фізика: Підлубний Л. 10-а клас – III місце
Вчитель: Бірчина І.О.
Наукові роботи
Дослідження на тему:
«Фонтан». Виконав учень 10 – а класу Підлубний Леонід. Метою роботи було
зібрати інформацію про фонтани; їх будову; властивості; використання у
промисловості, побуті, техніці; створення базової моделі та випробування
фонтана з мінімальними затратами. Завдання: визначити роль та значення фонтанів
у житті людини; самостійно створити фонтан з підручних засобів; вдосконалення
життєвих компетентностей учнів.
Дослідження на тему :
«Набір для малювання піском своїми руками». Виконав учень 10 – а класу Марченко
Олег. Метою роботи було формувати дослідницькі вміння та навички; збагатити
власні знання про оточуючий світ; сприяти вихованню інтересу до пізнавальної
діяльності; розвинути знання про фізичні тіла та їх властивості; практично
дослідити властивості фізичних об’єктів та вплив на оточуючий світ. Завдання:
пізнати істинність понять фізичне тіло; становити властивості електричних кіл; розвинути
навички роботи з різного роду матеріалами.
Керівники : Бірчина І.О.
та Нечипоренко Г.М.
Немає коментарів:
Дописати коментар